בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

א גוט געבענטשט יאר שנה טובה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-9/9/2004 14:31 לינק ישיר 
א גוט געבענטשט יאר שנה טובה
מצורף קובץ


א גוט געבענטשט יאר פאר אלע מיינע ידידים וחבירים פון חדשות אנש און בכלל פון הייד פארק.

(דא איז א בייגעלייגטע שנה טובה קארד)



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/9/2004 14:37 לינק ישיר 

גם אני מצטרף לברכות הנ"ל,
כתיבה וחתימה טובה ושנה טובה ומתוקה,
ובמיוחד לך גו'בוי...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/9/2004 15:27 לינק ישיר 

ג'ובוי כל הכבוד

וגם אני בזה לאחל את כ-ו-ל-ם (-למבינים) בשנה טובה ומבורכת עם הרבה אושר ועושר.
שלכם
כורמיזא



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/9/2004 16:15 לינק ישיר 

להני תריי ידידי הטובים דז'בוי וכרמיזא .
שיהיה לכם שנה טובה ומבורכת .ימלא השם לכם בשנה החדשה כל משאלות לבכם לטובה על הצד היותר טוב ואף מעבר לזה .ותזכו להכתב בספר החיים עם כל כלל ישראל לחיים טובים וארוכים בבריאות טובה ללא שום צער ח"ו .ויהיה לכם פרנסה בהרחבה גדולה ממש .
דז'בוי . תזכה בשנה החדשה לבנות בית נאמן בישראל ויהיו לך בנים ובנות ברוכים (וברוכות)ותראה מהם רוב נחת .
כרמיזא . תצליח בביזנעס .והרבה נחת מהילדים החמודים !.
ולכל שאר אוהבי ושונאי פה בפורום תזכו כולכם לשנה טובה ומתוקה .מה זה מתוקה ???????? דבש..............
ממני הקטן
קעכער




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-9/9/2004 16:33 לינק ישיר 

תודה רבה קעכער מגיע לך



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/9/2004 16:43 לינק ישיר 

גם אני מצטרף לברכות הנ"ל,
כתיבה וחתימה טובה ושנה טובה ומתוקה,



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/9/2004 17:42 לינק ישיר 

כיהודה ועוד בין איך מיר מצרף אנצווינטשען פאר אונזער גאסטגעבער דזשובוי און זיין סגן allnewspic אין הכי נמי און אלע חשובע באזוכער א שנה טובה ומבורכת

זאל קומען א זיס יאר מיט ברכות און ישועות און חדשות אנש מיט היידפארק זאלן זען אסאך נחת תכלה שנה בהיידפארק וקללותיה תחל שנה בהיידפארק וברכותיה



תוקן על ידי - זיידיאנטשי - 09/09/2004 18:05:07



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/9/2004 19:30 לינק ישיר 

א גוט געבענשט יאר פאר אלע גולשים ובראשם JEWBOY אין זיינע חשבוע סגנים.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-10/9/2004 06:26 לינק ישיר 

http://www.e-dologic.co.il/shanatova/e-dologic.swf
i wish for evreyone a sweet year



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/9/2004 07:32 לינק ישיר 

JEWBOY מיין פריינט
א גוט געבענטש יאר אויף אייך.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/9/2004 06:24 לינק ישיר 

Way to go Jewboy
והמברך יתברך



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/9/2004 07:11 לינק ישיר 

לגובוי היקר והמוכשר באנשים

שנה טובה ומבורכת.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-12/9/2004 14:38 לינק ישיר 

א גוט געבענטש ליכטיג יאר א גמר חתימה טובה פאר אלע אונזערע ליינערס און פאר גאנץ כלל ישראל



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/9/2004 17:48 לינק ישיר 

בברכת שנה טובה ומברכת ולכתבה וחתומה טובה לדזובוי לכל הגולשים ולכלל ישרא׳
שנה שצרוכה רחמי שמים מרובים



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-12/9/2004 19:52 לינק ישיר 

א גוט געבענטש יאר פאר אונזער אלעמען באליבטער JEWBOY מיט זיין גאנצער חברייה.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-13/9/2004 15:33 לינק ישיר 

http://www.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=1104490



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > א גוט געבענטשט יאר שנה טובה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.

bholext