בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

היינט נאכט אין סאטמאר ביהמ"ד י-ם

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-9/9/2004 16:14 לינק ישיר 
היינט נאכט אין סאטמאר ביהמ"ד י-ם


עפעס רופט מען אויס יעצט אין די ירושלימער גאסן אז מ'גייט זיך היינט נאכט צוזאם נעמען אין סאטמאר ביהמ"ד אויף יואל גאס אין די מאה שערים געגענט, פונקט פארוואס מ'נעמט זיך צוזאם ווייס איך נישט אפשר איז דא איינער וואס האט געהערט דעם הויכהילכער קלארער פון מיר.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/9/2004 16:33 לינק ישיר 

jewboy
ווען קומסטו שוין צירוק קיין ניו יארק דער עולם ווארט שוין אויף דיר.....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-10/9/2004 00:58 לינק ישיר 

http://www.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=1100867



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > היינט נאכט אין סאטמאר ביהמ"ד י-ם
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext