מוקדנית הנחתה אח שהחייה את אחותו והצילה
חייה של תושבת עתלית ניצלו הבוקר (08/09/04) בזכות תושייתו של אחיה ושל מוקדנית מד"א שהנחתה אותו כיצד לבצע באחותו טיפול החייאה.
האישה, מספר ימים לאחר לידה, התמוטטה בבית כשרק אחיה היה במקום. האח הזעיק את מד"א ועד לבואה של ניידת טיפול נמרץ ביצע באחותו החייאה, כשהמוקדנית מנחה אותו בטלפון.
צוות ניידת הטיפול הנמרץ שהגיע למקום ייצב את מצב הצעירה ופינה אותה לבית החולים רמב"ם בחיפה.
|
|