ברכות ואיחולים לשנה החדשה הבעל"ט
מצורף קובץ
למתנדבים ובני משפחותיהם,
לבעלי התפקידים ואלו שתחתיהם,
למפקדי הצוותות ופיקודיהם,
לרבני הארגון ולשומרים על הלכותיהם,
לראשי ההנהלה ולכל חבריהם,
לידידי המתנדבים ותומכיהם,
לעובדים וכל עוזריהם,
לגולשים ולצופים שלצידיהם,
לכותבים וללוחשים באוזניהם,
ולכל מי ששכחנו לכתוב בשורות וביניהם - - -
איחולנו:
כתיבה וחתימה טובה,
שנה טובה, מתוקה ומבורכת,
שנה בה ימלאו כל משאלות לבכם לטובה,
שנת אושר ושלוה, שנת ברכה והצלחה,
שנת בריאות ורווחה, שנת נחת ושמחה,
ואך טוב וחסד ירדפוכם כל הימים.
המאחלים בהערכה ובאהבה,
הנהלת הפורום

|
|