|
|
| נשלח ב-21/10/2004 04:14 |
|
| |
למה למען השם, תמיד צריך לסטות מנושא האשכול?
הרי האשכול הזה דן במי הוא גדול הדור?
ולא מי הוא "נשיא הדור"
|
|
|
|
| נשלח ב-21/10/2004 04:23 |
|
| |
אני חושב ששלמה יעקב געלבמאן הוא 'גדול' הדור
|
|
|
|
| נשלח ב-22/10/2004 04:29 |
|
| |
פארוואס פארשעמט מען מענטשען?
|
|
|
|
| נשלח ב-22/10/2004 10:52 |
|
| |
גדול הדור? פרעזידענט בוש (אולי גם הידקי מטסוי) ה' ירום הודו
|
|
|
|
| נשלח ב-24/10/2004 18:22 |
|
| |
היינט זונטאג וירא איז
דזארדזש באראשש
דער גדול הדור
|
|
|
|
| נשלח ב-24/10/2004 19:00 |
|
| |
פארקערט דשאדש באראש האג געזאגט אז ער איז גארנישט, אין דער גדול הדור איז סאטמארער רבי.
|
|
|
|
| נשלח ב-27/3/2005 06:37 |
|
| |
פורים
ווער איז היינט
|
|
|
|
| נשלח ב-27/3/2005 08:06 |
|
| |
בנציון באבאווער
|
|
|
|
| נשלח ב-27/3/2005 08:32 |
|
| |
צבי..
מען קען זיין א גדול הדור אהן שטודירען?
|
|
|
|
| נשלח ב-27/3/2005 22:37 |
|
| |
ר' יענקל מיללער
|
|
|
|
| נשלח ב-28/3/2005 08:15 |
|
| |
סארי
"כ"ק אדמו"ר הגה"ק רשכבה"ג מרן בנציון מבאבוב שליט"א לעולם ועד"
|
|
|
|
| נשלח ב-28/3/2005 17:23 |
|
| |
I guess we now have a new Tzadik Hador.
I wonder who will be the next Tzadik Hador, will it be Reb Ahron Tietelbaum, or will it be Reb Yisroel Hager or some other Rebbishe Kind
|
|
|
|
|
| נשלח ב-28/3/2005 18:01 |
|
| |
איך וואלט געזאגט אז די גרעסטע צדיק הדור איז איינער וואס אלע רעבעס האבן עהם ליב.
יעדער טוט וואס מער זיך צי דרייען לעבען עהם.
איך רוף עהם רבינו בנימין
Ben Franklin, פון די הונדרעט דאללאר ביל
|
|
|
|
|