ברכת שנה טובה לכבוד ג'ובוי שליט"א
לכבוד ג'בוי, נושא בעול זה כמה שנים כולם שווים לטובה.
לקראת שנה החדשה הננו מאחל לך ברכת הדיוט שתזכה לנהל הלאה את עדתיך בהרחוות הדעת דקדושה ואך טוב וחסד ירדפוך כל ימי חייך.
ולמרות שאין דרכי לבוא בכתובים בימים אלו, אך מפני כבודו הרם אמרתי אל תמנע טוב מבעליו, על כן אצרף ברכתי בתוך אלפי המברכים שתזכה לגמר חתימה טובה בספרם של צדיקים גמורים, בעט דיך אויס אלץ גוט'ס.
המברך, חבירך וידידך, מעומק הלב,
קוטשמע.
נ.ב. איך ווייס נישט וואס מיט דיר האט פאסירט, איך האב פארפאסט דיין טלפון קאל, איך האב אבער געהערט די מעסעדשז. איך האב מיך געדארפט רייבן די אויגן אזוי וי ביי מכות חושך זיכער צו מאכן אז עס איז דיך. אזא רבישע אנגעווינטשעכס? ממש נתפעל צו ווערן. תודה.
מיר בענקן זיך שוין נאך דיר, דיין קאווע אויף לי עוועניו שבת אינדערפרי ווערט שוין קאלט.
קוטשמע
|
|