בקרוב גייט זיך עפענען א גל-פז מיוזיק סטאר אין עיר התורה מאנסי. די סטאר וועט זיין בערך אזוי ווי די בארא פארקער סטאר אלע מיני מיוזיק, ומכל טוב וטוב. (לאמיר האפן נעקסט איז עיר הנידחת קרית יואל)
די התאחדות הרבנים איז ארויסגעקומען מיט א מחאה קעגן די טריפה געשפעט אין ווילי.
מפי השמועה זיי האבן זיך דורך גירעדט מיט רבנים פארן עפענען די גישעפט
פארוואס מישסטו אריין דעם וויליאמסבורגער פרשה דא? עס איז דאך דא א אשכול אויף דעם