מר רנלטריבצקי היקר!
ברוך בואך לפורום.
חבל שאכן לא ידעת על קיומו של הפורום עד לאחרונה, אולם אנו מקבלים אותך ואת כולם בברכה.
אולם לידיעתך, פורום זה הוקם ע"י ידידי ארגון מתנדבי הצלה גוש-דן, במטרה להביא לידיעתם של המעוניינים בכך את גודל פעלם הרב של מתנדבי-כונני מד"א באזור.
אנו לא נסכים בשום פנים ואופן להעלאת נושאים, שיש בהם משום פגיעה בכבודם של אחרים. אין זה מקום לשאלות קנטרניות או הערות עוצניות.
התרענו על-כך בעבר, ואיננו מעוניינים לנקוט בצעדים לא נעימים.
נשמח להמשיך ולקבל ממך מידע ועדכונים כפי רוח הפורום, כפי שהנך יודע וודאי לעשות.
בהצלחה לך ולכולנו!
|
|