דיווח ראשוני:
נמסר על פיצוץ ברח' בני ברק פינת הגר"א בת"א (ליד התחנה המרכזית הישנה).
כוחות בדרכם למקום.
נשלח ב-12/10/2004 15:11
בהמשך לדיווח:
ככל הנראה מדובר בפיצוץ של בלון גז במבנה נטוש.
פרט לכוחות בודדים שנשלחו ע"י מוקד אזר דן, כל השאר בוטלו.
עד כה לא נמסר על נפגעים.
המשך בשורות טובות.