בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

זהו זה. סוף סוף חזרנו...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-12/10/2004 18:00 לינק ישיר 
זהו זה. סוף סוף חזרנו...

כן, אז סוף סוף חזרנו מהחופשה שנטלנו לעצמנו בתקופת החגים.

זה לא היה קל להיות אי שם בחופשה, ולקבל כל הזמן דיווחים ועדכונים של אירועים רפואיים בהם פעלו המתנדבים במסירות, במהירות וביעילות נפלאה, ללא אפשרות (זמנית) לשתף בכך את כולם.

ולמרות שהכל כאן נעשה בהתנדבות (ולכן לא תמיד זה און-ליין, ואתכם הסליחה!), קיננה איזו שהיא תחושת החמצה, של אי הבאת מעשיהם הגדולים של המתנדבים לידיעתכם – דבר שבעצם למענו הוקם הפורום.

בכל אופן, חזרנו ונשמח להמשיך ולעדכן אתכם. כי מתוך הוקרה לאותם מתנדבים ופעילותם המסורה יחד עם צוותי מד"א, הקמנו את הפורום הזה, גם כדי שאחרים שאוהבים את הפעילות הזו ידעו, וגם כדי שלהם תהיה במה לפידבקים.

שנשמע ונתבשר בשורות טובות!



נ.ב. בימים הקרובים, אם ישאר בידינו זמן, ננסה להביא מעט דיווחים מן ההתרחשויות שאירעו ב-3 השבועות האחרונים, שהיו, ל"ע, מרובים במקרי חירום רפואיים בהם טיפלו הכוננים, וב"ה בזכות מהירות התגובה ומקצועיות הטיפול הצליחו וגם עשו חיל, כדוגמת החייאות מוצלחות, ואירועים רבים נוספים, שהודות להזנקה המהירה של מוקד אזור דן, והזינוק המהיר של המתנדבים-הכוננים, והסייעתא דשמיא שמלווה אותם, רואים הם פירות בעמלם.


תוקן על ידי - הצלה_דן - 12/10/2004 18:20:05



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > זהו זה. סוף סוף חזרנו...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext