בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ברכות חמות למנכ"ל ר' אשר שלומוביץ הי"ו

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-14/10/2004 16:19 לינק ישיר 
ברכות חמות למנכ"ל ר' אשר שלומוביץ הי"ו


ברכת מזל טוב חמה ולבבית לידידנו הדגול רב הפעלים ר' אשר שלומוביץ הי"ו – מנכ"ל "הצלה" גוש-דן, לרגל הולדת בתו תחי'.

יזכו אביה ואמה לגדלה לבעל תורה, לחופה ולמעשים טובים, וירוו ממנה ומכל יוצאי חלציהם תענוג ונחת, מתוך בריאות איתנה, אושר ועושר, הרחבת הדעת וכל טוב סלה.

בשמחות אצל כולנו!




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/10/2004 17:15 לינק ישיר 


בהמשך לשמחה במעוננו:

ר' אשר (או בקיצור: אושי) מזמין את כ-ו-ל-ם לקידושא רבה (הקידוש הגדול), שיתקיים בעז"ה ביום שבת קודש בשעה 11.30 בבוקר, בבית הכנסת של חסידי סאטמר רח' הלפרין 12 בני ברק.

אז, להתראות...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/10/2004 18:11 לינק ישיר 

מזל טוב



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/10/2004 15:18 לינק ישיר 

"מזל טוב"
שתזכה לגדלה לבן תורה לחופה ומעשים טובים.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/10/2004 16:12 לינק ישיר 

אושי חסיד סאטמר ?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ברכות חמות למנכ"ל ר' אשר שלומוביץ הי"ו
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext