בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

נפגעים מדליפת כלור בבריכת נכים בר"ג

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-24/10/2004 16:20 לינק ישיר 
נפגעים מדליפת כלור בבריכת נכים בר"ג


בשעות הבוקר של יום ו' התקבלה קריאה על שריפה בבריכת נכים ברח' רוקח בר"ג.

נט"ן ר"ג (דן 15) בראשותו של הפאראמדיק אייל דור שהגיע למקום דיווח על כ-10 נפגעים המדווחים על תחושת שריפה/צריבה כתוצאה מדליפת כלור, ובקיש סיוע נוסף.

למקום יצאו כוחות נוספים (אט"ן ב"ב ומס' אמבולנסים נוספים) שהעבירו כ-12 נכים במצב קל שנפגעו משאיפת אדי כלור לבתי החולים.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > נפגעים מדליפת כלור בבריכת נכים בר"ג
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext