| נשלח ב-26/10/2004 15:18 |
|
| |
אפלטון, תמונות יפות, אבל למה לעזאל "טרייפ'נע שטאט"?
אגב.
יש לי גם תמונות די יפות מאיזור רק פשוט ה'הארד דיסק שלי מפוצץ ואי אפשר להעלות תמונות למחשב זה.
|
|
|
|
| נשלח ב-26/10/2004 15:58 |
|
| |
אפלטון,
תמונות יפות, אבל תביא תמונות מאנשים לא רק מרחובות ומכוניות!
|
|
|
|
|