הג'יפ הנ"ל: חצה את המדרכה.. גילח את הפונטיק.. עקר את העמודים.. ונכנס לחנות מטבחים.. סרט או לא?! במקום היה ישראל הרשטיק מבכירי הצלה גוש דן שהגיע למקום בתוך שניות... הנהג פונה לביה"ח במצב קל.
גילח את הפונטיק...
עקר את העמודים...
ונכנס לחנות...
...
ישראל [שרוליק] הרשטיק. כל הכבוד.
ע"כ.
מתי זה היה?
הבוקר בערך ב10:45. לא הוציאו ביפר?
יפה וראוי לשבח! הופ, לא התכוונתי לנהג (למרות שיפה מצידו שאף אחד לא נפגע), אלא לך "מנחם 410", על התמונות הנהדרות, הזויות היפות, והצילומים המרהיבים. תודה גם לישראל הרשטיק החביב על חלקו בנושא... תמשיך לבשר לנו בשורות טובות!
תודה מנחם! עבודה יפה! ולמי שביקש הסבר, מה מחפשת ה'סובארו' בשרשרת תמונות הג'יפ, לידיעתכם, זהו רכבו של המתנדב היקר שרוליק הרשטיק. כמו"כ, בתמונה האחרונה, ניתן להבחין בדמותו של ידידנו ומיודעינו עוזי ברק (במרכז התמונה עם הקסדה ביד).