בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

אמעריקא גייט באנקראט

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-4/11/2004 03:38 לינק ישיר 

About 49% percent of the US voters are confused tonight. It's an epidemic... Yea, take it easy. It will pass, and it will all be great



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/11/2004 03:43 לינק ישיר 

you mean i am confused because the elections?
i am confused how do switch from the other askol here so fast



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/11/2004 03:45 לינק ישיר 

btw you name it means you choose the reason you want



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/11/2004 03:47 לינק ישיר 

May I suggest that you undertake a refrsh class. Topic: The English Language



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/11/2004 03:50 לינק ישיר 

thank you but its too late i dont need to know any better than bush



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/11/2004 03:52 לינק ישיר 

Yea, like they say that everyone wishes to have the Tzadiks sins. I wish you his mistakes



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/11/2004 03:53 לינק ישיר 

you mean from rabbi bush?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/11/2004 03:57 לינק ישיר 

i voted for him before i voted against him



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/11/2004 16:09 לינק ישיר 

Meshigener

For a family of 6, your share of the national debt is $151,276
One hundred and fifty thousand dollars
--------
You are probably one of those uneducated people who voted for Bush



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-4/11/2004 17:26 לינק ישיר 

WORLDWAR
YOU CAN WORK FROM MORE THAN 1 SCREEN
(THAT'S WHAT I USUALLY DO)



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/11/2004 21:20 לינק ישיר 

aharoini blame bin ladin for the debt not bush except if you are anti war



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/11/2004 21:24 לינק ישיר 

This goes out to all you libs: You can curse, but you cannot hide. You cannot hide from the facts. Yo, Bush won, and John is enjoying his ketchup somewhere in the state of Mass. Though luck



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/11/2004 21:31 לינק ישיר 

meshigener this askol is bipartizam you cant hide the fact of this large debt you can only discuse who to blame
סא בארוהיג דיך שוין פון די נצחון אין לאמיר ארויפקארטשען די ארבעל און ארבעטען צוזאמען די צווייטע טערמין אין היילן די וואונדן עס זעהט אויס אז אמעריקא און חדשות אנ"ש זענען אייניג צוטיילט



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/11/2004 21:49 לינק ישיר 

יא, די וואס פארלירען האבן נישט ליב צו רעדן דערפון, איך פארשטיי דיין מצב.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-4/11/2004 21:55 לינק ישיר 

אקעי לאמיר רעדען נאך און נאך
איך האב נישט פארלוירען איך האב גיוואט פאר מיר (רייט אין) אין איך האב נאך קיינמאל נישט פארלוירן
אז די ווילסט קריג דיך מיט די קערי וואטערס
keep up your good work



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > אמעריקא גייט באנקראט
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 3 לדף הבא סך הכל 3 דפים.

bholext
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.