בית פורומים מחקר חדש קובע

אין קשר בין אי אכילת ירקות לסרטן

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-4/11/2004 22:50 לינק ישיר 
אין קשר בין אי אכילת ירקות לסרטן
מצורף קובץ

ירקות לא מונעים סרטן


מחקר מקיף גילה כי אין קשר בין תזונה עשירה בפירות וירקות לבין התפרצות המחלה הממארת

NRG מעריב | 3/11/04




פירות וירקות מועילים אמנם בהפחתת הסיכויים לחלות במחלות לב ושבץ, אך לא יעילים במניעת סרטן. כך עולה ממחקר שפורסם בירחון של "המכון האמריקאי לסרטן".

ד"ר וולטר ווילט מאוניברסיטת הארוורד בבוסטון, ניתח את השפעת הדיאטות עתירות הירקות על 71,910 נשים ועל 37,725 גברים. כל המשתתפים בניסוי היו בריאים כשהניסוי החל באמצע שנות ה-80.

הקבוצה שתפריט המזון שלה לא כלל כמעט פירות וירקות סבלה משיעור תמותה הגדול ב-12 אחוזים משיעור התמותה בקרב הקבוצה שאכלה לפחות 5 מנות פרי או ירק ביום. שיעור הסרטן, לעומת זאת, היה זהה.

פרט מעניין נוסף שהתגלה בסקר הבהיר כי ירקות ירוקים יעילים יותר מירקות "צבעוניים" בהפחתת הסיכון למחלות לב ושבץ. מנה אחת מהם ביום מפחיתה את הסיכון ב-11 אחוזים.




****************
הפורומים שלי:

טיפים לחיים קלים (נבחר ידיעות לשנת 2003)
http://3466.hydepark.co.il

מחקר חדש קובע http://8888.hydepark.co.il



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אחר > מחקר חדש קובע > אין קשר בין אי אכילת ירקות לסרטן
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext