צומת גהה, דקירות/יריות/פח"ע, לא ברור...
אמש (יום א'), בסמוך לשעה 21.30, נתקבלה קריאה ממוקד ירקון על אירוע לא ברור של דקירות חייל בצומת גהה, בעליה לכיוון צומת מורשה.
מידע זה, שהגיע גם במקביל מכונני 'הצלה'-מד"א ירקון, נשא רושם של אירוע פח"ע, ובהתאם לכך התבקשו החברים לצאת תוך זהירות והתמגנות.
מוקד מד"א ירקון הוציא לזירה אמבולנס רגיל ונט"ן.
כוננים רבים של מד"א-'הצלה' יצאו למקום: אליהו לוינשטיין, משה מור, אלעזר קליין, אבישי באגד, אברהם גוטסמן, יעקב זינגר, יחיאל שטיגליץ, אמיתי מוסקט, דבראל שטראובר ויוסף לנדא.
בינתיים התקבל עדכון, כי ישנו חייל דקור נוסף, ויתכן גם שהמדובר הוא באירוע ירי. הכוחות התבקשו שוב להתמגן בהתאם.
עם הגעת הכוחות למקום התברר, כי מדובר 'רק' ב-2 נפגעים, 'רק' מדקירות, ו'רק' אחד מהם דקור.
לאחר הענקת הטיפול הראשוני בשטח, פונו הנפגעים לביה"ח בילינסון, האחד ע"י הנט"ן במצב בינוני עד קשה, עם דקירות בראש ובגב תחתון, יציב המודינמית, והשני ע"י אמבולנס רגיל כשהוא סובל ממכות יבשות בלבד.
לאור הרושם הראשוני כי מדובר באירוע על רקע לאומני, הגיעו למקום כוחות גדולים של משטרה, ובעקבות דיווחם של עוברים ושבים במקום כי התוקפים, ככה"נ בני מיעוטים, נמלטו לאזור התעשייה הסמוך, סגרה המשטרה את האזור ואף מסוק הועלה לאויר.
במהלך הערב התברר, כי גם הנפגעים הינם בני מיעוטים ישראליים, וכי האירוע הוא על רקע פלילי.
~~~~~~~~~~~~~~~~
שיתקוטטו ביניהם ויעזבו אותנו...
 |
|
|