| נשלח ב-10/11/2004 01:21 |
|
| |
כביש 6 - הכי בטוח שיש ?? ממש אבסורד !!
לאור תאונות רבות וקשות שארעו בכביש 6 ,וזמן התגובה של מד"א להגיע למקום היה ארוך מידי , החליט מנכ"ל מד"א מר אבי זוהר להציע להנהלת כביש 6 ,להציב נקודות הזנקה של 3 נטני"ם לאורך כביש 6 ,בעזרה במימון עלות אחזקת הנהזי"ם של חברת "דרך ארץ" .
אך למרבה הפלא והאבסורד ,בפגישה שקיים מר אבי זוהר עם מנכ"ל כביש 6 מר יהודה ווילק , סירב מר ווילק להצעה וטען שכביש 6 הוא כמו כל שאר הכבישים בארץ וזמן התגובה של מד"א הוא סביר ,ולכן אינו רואה בזה צורך מיוחד !!
וזזהו פרצופה האמיתי של הנהלת כביש 6 , שכנראה רק להרוויח כסף מהנוסעים (בצדק) הם יודעים מצוין ,אך לדאוג להם שיהיו "הכי בטוחים שיש" גם אם חלילה קורה תאונה בכביש זה כנראה לא חשוב להם !!!
|
|
|
|
| נשלח ב-10/11/2004 17:17 |
|
| |
הוא חושב עסקי.
כמה שזה נשמע ציני אני מבין את שיקוליו, בתכלית זה לא באחריותו שהאנשים עושים תאונות בכביש, הוא מבחינתו עשה הכל לפי התקנים ותנאי המכרז והוא מכוסה משפטית ומכאן ואילך הכל באחריות הנהג, (מה לו ולצרות האלו שיצטרך להכניס רכבי הנהגים והמתנדבים וכו' וכו' חינם כי הם באים להתנדב, ולך תוכיח שהמתנדב התנדב להכנס לנה"ז בכדי שיקבל כביש 6 חינם)
את אבי זהר אני מבין כי עוד נהזי"ם זה עוד שירות, פרסום, וכו,
תכלית עולם השקר...
|
|
|
|
| נשלח ב-19/11/2004 11:16 |
|
| |
נה"ז בת חפר - 4 דקות מכביש 6 (בדוק)
|
|
|
|
| נשלח ב-19/11/2004 12:20 |
|
| |
4 דקות במקרה שהתאונה במחלף.
כך בחשבון שממתי שנכנסים לכביש עד למקום יש עוד איזה 5,6, דקות...
|
|
|
|
| נשלח ב-20/2/2005 19:34 |
|
| |
כל אחד חושב רק כסף כסף וכסף
|
|
|
|
| נשלח ב-13/10/2005 21:39 |
|
| |
לא מספיק שהרסו קברים
הם מעונינים בעוד קברים
|
|
|
|
| נשלח ב-10/5/2007 15:10 |
|
| |
לורד, אהבתי
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|