בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

תודה על תפילותיכם. הוסיפו שם לילד...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-10/11/2004 15:50 לינק ישיר 
תודה על תפילותיכם. הוסיפו שם לילד...


לפני כיומיים פרסמנו בקשה להרבות בתפילה ובתחנונים עבור הילד מתן חיים בן זהבה לרפואה שלמה במהרה, המאושפז במצב קשה בבית החולים.

תחילה שמרנו על צינעת הפרט, אולם לאחר שהדבר כבר התפרסם, לא נכחד גם ממכם. המדובר הוא בבנו הקטן של ידידנו היקר, איש עם נשמה ולב, מר יוסי כהן מנהל אזור דן.

הילד מאושפז במחלקת טיפול נמרץ בביה"ח "ספרא" לילדים שע"י המרכז הרפואי "שיבא" בתל-השומר, לאחר שנפל ונחבל בראשו.

בהוראת מרן רבי חיים קנייבסקי שליט"א אף הוסיפו שם לילד, ושמו מעתה הוא:
נתן מתן חיים בן זהבה לרפואה שלמה במהרה בתוך שאר חולי ישראל.

~~~~~~~~~~~~~~~~

אמש בשעה מאוחרת, נערכה תפילת רבים על ציוניהם של מרן הרב שך זצ"ל ומרן בעל ה"חזון איש" זי"ע, שבבית העלמין בבני ברק.

בתפילה נכחו מר יוסי כהן מנהל אזור דן, סגנו מר איציק בן אהרון, וקבוצה גדולה של מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן, שבאו להעתיר בתפילה ובתחנונים לרפואתו השלמה והמהירה של הילד מתן חיים בן זהבה, הזקוק לרחמי שמים מרובים.

לאחר אמירת התהלים, אף נערך "מי שברך" לרפואתו.

בשם יוסי כהן ומשפחתו, ומשפחת מד"א-'הצלה' גוש-דן, אנו מודים לכל המתפללים עבור רפואתו השלמה והמהירה.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > תודה על תפילותיכם. הוסיפו שם לילד...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext