בצער רב וביגון קודר התבשרנו על פטירתו של הילד מתן חיים ז"ל, בן ידידנו היקר – יבדל לחיים טובים וארוכים – מר יוסי כהן מנהל אזור דן.
בהלוויה שהתקיימה בצהרי יום ששי האחרון, בבית העלמין ירקון, השתתף ציבור גדול מעובדי ומתנדבי מד"א בכלל ואזור דן בפרט, עשרות מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן, ידידי ומוקירי המשפחה.
הספדים נשאו: רב היישוב לפיד, והרב חנניה צ'ולק יו"ר אגודת "עזר מציון".
רבים הזילו דמעה לשמע מילות הקדיש שנאמרו ע"י האב השכול כשקולו נשנק מדמעות.
יושבים 'שבעה' בביתו שבמושב לפיד (אזור מודיעין, ליד היישוב חשמונאים), רח' ירושלים 39.
מדי יום מתקיים מניין לתפילת מנחה בשעה 16.20, כשלאחמ"כ מתכנסים ללימוד משניות ובסיומה תפילת ערבית.
יהי רצון, שהמקום ינחם אותם בתוך שאר אבלי ציון וירושלים ולא יוסיפו לדאבה עוד, יבולע המוות לנצח ומחה ה' דמעה מעל כל פנים. אכי"ר.
|
|