איך דארף האבן וויכטיג די טעקסט פון פזמוני חנוכה, ד.ה. די ברכות לשם יחוד'ס, ועוד.. מיט נקודות. ֿ קען איינער וואס האט דאס אזוי גוט זיין אין אריין שיקן צו מיר. בתודה למפרע יוסעלע