בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

התנגש באי התנועה, התהפך, והנוסעים?...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-18/11/2004 15:41 לינק ישיר 
התנגש באי התנועה, התהפך, והנוסעים?...


ביום שלישי בלילה, בסביבות השעה 9.30, התקבלה קריאה על ת.ד. קשה בכביש 4 (גהה) ליד בר אילן. המדובר היה במונית שירות (טנדר) עם נוסעים שהתהפכה.

צוות כונני מד"א-'הצלה' גוש-דן שכלל את: אלעזר קליין, אליהו לוינשטיין, יהודה לונדנר, משה לודמיר ויחיאל שטיגליץ, יצא מיידית למקום, כשאליהם מצטרפים 3 אמבולנסים מירקון ואט"ן ב"ב.

התברר, כי רכב פגע במונית השירות מאחור, ונמלט מהמקום. מעוצמת הפגיעה התהפך הטנדר, עבר את אי התנועה, ונפל לתוך השיחים שבצד הדרך, כשבדרך הוא גם מאבד את אחד מגלגליו.

לנוכח הקינימטיקה הקשה, עמדו כולם נדהמים לראות את כל הנוסעים יוצאים בריאים ושלמים עם חבלות קהות בלבד.

לאור המלצות הצוות, פונו ע"י 2 אמבולנסים רגילים 4 מהנוסעים, ביניהם תינוקת בת חודשיים.

ויהי לנס...




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > התנגש באי התנועה, התהפך, והנוסעים?...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext