למרות שבטלפון ציבורי אין זרם חשמל...
ביום שלישי, בסביבות השעה 10 בלילה, עולה שמעון אטינגר בקשר ושואל-מבקש: "בני ברקים, מי שקרוב לרח' שפת אמת 4, שיצא בבקשה לשם ויעלה מולי".
המתנדב ר' משה מור יצא למקום, תוך שהוא מתעדכן: "נמצא איתי על הקו ר' ... (משום כבודו לא נזכיר את שמו) מהצלה וזק"א ירושלים, הבן שלו שוחח איתו מהטלפון הציבורי שבישיבה שם, וככל הנראה התחשמל. בדוק מה קורה ופעל ע"פ הנוהל".
מסיפור המקרה התברר, כי במהלך שיחת הטלפון, נגע הבחור במעקה, ולחרדתו הרגיש בזרם חשמלי שפגע בו. ככל הנראה נגרם הדבר, מעבודות לא אחראיות שביצע איש התחזוקה בישיבה.
ר' משה החל להרגיע (איך לא?...) את הבחור, ובמקביל הוציא לכתובת אמבולנס בנסיעה דחופה, וטיפל בשלפוחיות שנוצרו בידיו. הוא פונה לביה"ח "מעייני הישועה", שם גם התגלו שינויים בקצב הלב שלו, שהעידו על הפגיעה כתוצאה מהזרם.
סיפור מחשמל - ה' ישמור...
|
|