מתנדב הצלה יקר!
זה לא רק "הצלה" גוש-דן, זה גם, או בעצם בכלל, מד"א אזור דן.
שיתוף הפעולה הנפלא והכימייה הנהדרת שיש בין מתנדבי "הצלה" גוש-דן, לבין עובדי והנהלת אזור דן, הם בלעדיים בארץ, ומהווים מודל לחיקוי בכל מקום.
ופשוט הדבר, שהסיסמה של "הצלה" גוש-דן: "מהירים בתגובה ומקצועיים בטיפול" – נזקף רבות לעובדה, שהחבר'ה במד"א רואים את הנכונות, המקצועיות והתועלתיות של מתנדבי "הצלה" גוש-דן, מעריכים זאת, נותנים את המידע הטוב בצורה מהירה, ומביאים למימוש אותה סיסמה מנצחת.
אגב, דבר שרק נודע לי מאוחר יותר (ואף פורסם בעיתונות), שמהירות התגובה ומקצועיות הטיפול במקרה ספציפי זה, בלטו כשהמתנדב ר' שלום הורן 'צנח' ליד הילד מיד עם הפגיעה ל"ע של האוטובוס והגיש לו מיידית את הסיוע הראשוני, כשהוא שומר על העמוד שדרה הצווארי, ובהמשך הצטרפו אליו החברים הנוספים והמשיכו בטיפול.
באשר למצבו של הילד:
בשעות שלאחר התאונה, נעשו מאמצים ע"י צוות המשרד של "הצלה", לאתר את הורי הילד, תוך שמירה על קשר שוטף עם מוקד מד"א ומודיעין ביה"ח "שיבא".
במקביל, נעשו לילד בדיקות כוללות, אשר הראו ב"ה את גודל הנס, כשכל הבדיקות יצאו תקינות.
בסביבות השעה 11.00 בלילה, התעורר הילד, לשמחת לב הוריו, הצוות הרפואי ומתנדבי "הצלה".
ביום שישי, הסתובב הילד בחופשיות, כשהוא נותר בביה"ח רק למעקב.
המשך בשורות טובות...
 |
|
|