בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

אדוני! אל תהיה לחוץ, הראש בחוץ...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-21/11/2004 16:50 לינק ישיר 
אדוני! אל תהיה לחוץ, הראש בחוץ...


בסביבות השעה 12.15 התקבלה קריאה על ילדה שראשה נתקע בין סורגים בגן ילדים ברח' רמב"ם בב"ב.

מתנדבים שהגיעו למקום ראו כי לילדה לא נגרם כל נזק (למעט היסטריה, כמובן).

צוותי כיבוי שהגיעו למקום חילצו את ראשה של הילדה ללא פגע.

לא נותר אלא לבשר טלפונית לאביה המודאג: "אדוני! אל תהיה לחוץ, הראש בחוץ"...




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > אדוני! אל תהיה לחוץ, הראש בחוץ...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext