בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

שמחה או אבל? גלפז אין ווילי צירוק אפען!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-21/11/2004 20:56 לינק ישיר 
שמחה או אבל? גלפז אין ווילי צירוק אפען!




דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/11/2004 02:49 לינק ישיר 

גייט מען דארט פארקויפען דזיגאן טעיפס?
עס איז זייער וויכטיג עס איז דא א רב מיט א שיינע ערליכע צורה וואס זיכט דאס וויכטיג פארוואס דארף ער פארן ווייט עס קויפן וועט ער עס קענען קויפן א גאס אוועק פון זיין היים
מחי' זיין א רב מיט א שיינע ערליכע צורה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/11/2004 15:46 לינק ישיר 

פאקט!
גלפז אין ווילי האט זיך זייער שיין ציגעשטעלט. איך האב געזוכט און קוים גיקענט קויפען אפאר נארישע MBD'S. מיין רעביצען האט יא געקויפט עפעס א ליפא שמעלצער.

פאקט!
"אלע" אנדערע פאטא סטארס אין ווילי פארקויפען אלע פלעיס אין סי דיס וואס איז "באמת" גע'אסרט פון אלע רבנים.
Make yo think, is the competition involved here?

איך האב געהערט אז אין אנדערע פלעצער פארקויפען זיי מער מאדערענעזירטע זאכן. קען זיין אז די עקסטרימיסטען טראכטן דא "על שום סוף"?

קצת הערה: מזיק זיין ממון ישראל איז א "חשש" גניבה ובכלל זה איז אויף אהן ספרעין יענעמס סטאר.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-23/11/2004 02:15 לינק ישיר 

TO ALL CHOSHU'VE RABBONIM AND TZADDIKIM: YOU CAN NOW BUY DZIGAN TAPES ONLINE, SO YOU DON'T HAVE TO GO TO GAL-PAZ
WWW.MOSTLYMUSIC.COM



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > שמחה או אבל? גלפז אין ווילי צירוק אפען!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext