בעל יילד את אשתו במכונית במחלף הראל בכביש י-ם ת"א. השניים היו בדרכם לבית החולים, אולם לא הספיקו להגיע בזמן בגלל הגשמים. מוקדנית מד"א הדריכה את האב בשלבי הלידה, ולזוג נולד תינוק בריא. זהו ילדם השלישי של הזוג. מזל טוב!