אמש: קריסת תקרה ברח' מעלה השואבה בר"ג...
תקרה שקרסה אמש ברח' מעלה השואבה 8 בר"ג, הקפיצה את כוחות מד"א.
למקום יצאו כונני מד"א-'הצלה' גוש-דן, 2 אמבולנסים רגילים ונט"ן.
בעוד הכוחות דוהרים למקום, עלה הקצמ"ש רמי שפירא בקשר הצלה-דן:
"כוננים שבדרכם לאירוע, לידיעתכם! מדובר בגזרת רחובות צרים. באפשרותכם לחנות ברח' ז'בוטינסקי / הרצל, שם לנוחיותכם יש שביל שמוליך למקום האירוע".
לא עוברות דקות מספר וכונן מד"א-'הצלה' גוש-דן ישראל הרשטיק מדווח, כי הוא במקום ומדובר באירוע ללא נפגעים.
הכוחות חוזל"שו!
|
|