בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

נפל לבור עמוק ונפצע באופן בינוני

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-25/11/2004 17:33 לינק ישיר 
נפל לבור עמוק ונפצע באופן בינוני
מצורף קובץ


אמש, בשעות אחה"צ, ברחוב הרב קוק 69 בהרצליה, נפל פועל סיני לבור ספיגה (ביוב) בחצר בניין פרטי.

לאחר שחולץ ע"י צוותי כיבוי מתחנת הרצליה, פונה במצב בינוני לביה"ח בלינסון.



בתמונה: מאמצי החילוץ




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/11/2004 17:36 לינק ישיר 

מצורף קובץ


רגע השליפה.

הפועל בידי אנשי הכיבוי.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > נפל לבור עמוק ונפצע באופן בינוני
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext