בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

מתנדב לדוגמה 2

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-25/11/2004 17:49 לינק ישיר 
מתנדב לדוגמה 2

אתם זוכרים מה כתבתי שלשום על אחי? [בכותרת מתנדה לדוגמה]

אני רוצה לספר לכם עוד סיפור שהיה אתמול בלילה, [אם אני סתם מטריד אותכם בשטיות שלי וזה לא מעניין אף אחד אז תכתבו לי]
אתמול בלילה חזרתי מאוד מאוחר וההורים שלי כנראה לא שמו לב שלא הגעתי ונעלו את הדלת התקשרתי לאחי והוא אמר לי שאני יבא לנוח אצלו במקום להעיר את ההורים, הגעתי אליו בשעה 3 וחצי בערך והוא כבר היה בפיז'מה והוא הכניס אותי לחדר נתן לי פיז'מה שלו ואיחל לי לילה טוב, אני מתחיל להתפשט ואני שומע רעשים מחוץ לחדר אני מציץ וראה את אחי לבוש שאלתי אותו מה קרה והוא אומר לי שיש קריאה אבל בסוף הוא נזכר שאני פה ושלא יהיה יחוד הוא לא יכול לצאת, אמרתי לו מה הבעיה אני בא איתך תוך שניות הינו באוטו ונוסעים הגענו למקום [מדובר ברחוב ר"ע ליד רחוב ירושלים] לפתע הוא עושה פרסה וחוזר שאלתי אותו מה יש עוד קריאה? והוא ענה לי לא יש כבר 2 מתנדבים שאלתי מי אמר לך? והוא אומר לא ראיתה 2 מכוניות? אמרתי לו בסדר אבל כבר התלבשת והגענו אז לפחות תעלה ותראה אולי צריך עזרה, והוא בשלו, יש נהלים ןלא כל אחד עושה מה שבא לו למרות שזה לא הכי נעים.
אתם שומעים מה זה? הוא קם מהמיטה מתלבש יוצא ב3 בלילה מגיע תוך שניות וחוזר בגלל שיש נהלים לא לעולות לדירה יותר מ2 מתנדבים אותי זה מאוד תופס הסיפור הזה.



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/11/2004 16:21 לינק ישיר 


מה שנכון, נכון!

מר פנטיום9 היקר.
כפי שכבר כתבנו, מהוים מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן מודל ליקוי בכל הארץ.

בכתבתך זו, מקבל הסלוגן של 'הצלה' גוש-דן - מהירים בתגובה ומקצועיים בטיפול - מימד רחב הרבה יותר.

יש כאן גם את המהירות וגם את המקצועיות.


אגב, השלמת כבר את שעות השינה שלך?...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > מתנדב לדוגמה 2
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext