בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

האט דאס נאך איינער באמערקט?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-29/11/2004 07:11 לינק ישיר 
האט דאס נאך איינער באמערקט?

אדער נאך איך?

יעדע נאכט פון ארום צען צו צוועלף ביז צוועלעווע קען מען נישט ארויפגיין אויף היידפארק.

וואס פשט?



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-29/11/2004 18:07 לינק ישיר 

איך האב אויך באמערקט, קען זיין אז דעמאלס איז ביי זיי די ווייניגסטע ביזי, פין 5 ביז 7, מאכען זיי דאמאלס תיקונים אין די וועבסייט.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-29/11/2004 21:54 לינק ישיר 

?i also have proplem's what's bshat



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-29/11/2004 22:47 לינק ישיר 

פאַרוואָס שלאָפסטו נישט?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > האט דאס נאך איינער באמערקט?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext