איבד שליטה והתנגש בעמוד חשמל בעזרא בב"ב
אתמול (יום א'), בשעות אחה"צ, רכב שירות להסעת נוסעים ('חאפר'), איבד שליטה ברח' עזרא בעיר, עלה על אי תנועה, התנגש בגדר ההפרדה ונבלם בעמוד חשמל.
כונני מד"א-'הצלה' גוש-דן אלעזר קליין, ליאור קורח ויהודה לונדנר, שהגיעו במהירות למקום, הגישו טיפול ראשוני לארבע מהנוסעות, אשר פונו לאחר מכן ע"י 2 אמבולנסים של מד"א לבתי החולים "שיבא" בתל-השומר ו"בילינסון" בפתח תקוה.
|
|