בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

איבד שליטה והתנגש בעמוד חשמל בעזרא בב"ב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-29/11/2004 15:59 לינק ישיר 
איבד שליטה והתנגש בעמוד חשמל בעזרא בב"ב


אתמול (יום א'), בשעות אחה"צ, רכב שירות להסעת נוסעים ('חאפר'), איבד שליטה ברח' עזרא בעיר, עלה על אי תנועה, התנגש בגדר ההפרדה ונבלם בעמוד חשמל.

כונני מד"א-'הצלה' גוש-דן אלעזר קליין, ליאור קורח ויהודה לונדנר, שהגיעו במהירות למקום, הגישו טיפול ראשוני לארבע מהנוסעות, אשר פונו לאחר מכן ע"י 2 אמבולנסים של מד"א לבתי החולים "שיבא" בתל-השומר ו"בילינסון" בפתח תקוה.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > איבד שליטה והתנגש בעמוד חשמל בעזרא בב"ב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext