המוקדנית סייעה לנכדה לבצע החייאה
נערה בת 19 מקרית ביאליק ביצעה החייאה בסבה בן ה-80, לאחר שלקה בדום לב בביתו שבקריית ביאליק.
הנערה טילפנה למוקד מגן דוד אדום וקיבלה הוראות טלפוניות מהמוקדנית של מד"א בחיפה, עד להגעת צוות טיפול נמרץ למקום.
תושייתה של הצעירה ומוקדנית מד"א הצילו את חיי הסב.
הסב הועבר לבית החולים רמב"ם בחיפה ושם הוגדר מצבו כקשה.
|
|