בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

פילם לכבוד חנוכה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-30/11/2004 02:22 לינק ישיר 
פילם לכבוד חנוכה

דריי שעה פון די צווייטע וועלט מלחמה. דייטשען נעמען איין יוראפ. די אמעריקאנער מיט די יאפאנעזער אין פאסיפיק.אין אביסל די האלאקאסט מיט די לאגערען.
WWW.LIVE-HISTORY.COM
http://www.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=698128



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/11/2004 02:23 לינק ישיר 

דא שרייבט דזובוי ווי שיין עס איז
http://www.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=674219
שיק דיין אדרעס צו מיין תיבה אישית פאר א נייע גוטע דיווידי לכבוד חנוכה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/11/2004 03:33 לינק ישיר 

איינער ווייסט ווי מ'קען באקומען די ווידעא "אושפיזין" דא אין אמעריקע?

אדער בעסער ווי מ'קען עס דאונלאודן?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-30/11/2004 03:42 לינק ישיר 

פון וואס רעדט זיך עס?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/11/2004 03:48 לינק ישיר 

http://www.shemayisrael.com/yehudim/html/modules.php?name=News&file=article&sid=17



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-1/12/2004 18:04 לינק ישיר 

הפילם זה שלש שעות תמונות וג"כ קול ולא סתם תמונות רק זהו כמו בחיים אתה רואה בחוש המלחמות והפצצים בשעה שנתרחשו וקול שמסביר הכל באנגלית
וזה אתה רואה על סי די או דיווידי ובדיווידי רואים טובים יותר. רק במחשב או על דיווידי ודיווידי פלעיער

באנגלית this film is 3 hour long and its available on cd-rom and dvd and make
sure you have a cd-rom and/or a dvd drive or you can play the dvd on most dvd
players and its live moving images from the battles as its happening with a voice
explaining everything and the dvd is much more
clearer



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/12/2004 19:07 לינק ישיר 

איך האלט אינמיטן דאונלאדן "אושפיזין" פין אימיול סאיז זייער א גוטע פראגרעם
קענסט עס האבן ביי www.lionetwork.net

if you are using cable from cable vision DO NOT USE THE PROGREM bcz they know eyrything you download it dosent pay, i had allot of problems

but maybe i can send it to you



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/12/2004 20:55 לינק ישיר 

בבקשה אפשר ערקלערסטו ווי אזוי עס ארבעט איך האב גיטרייט אלע וועגען איך קען נישט דאונלאודען שעקויאך



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/12/2004 21:09 לינק ישיר 

what is your msn messenger screen name?
send it to me and i will help you



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/12/2004 21:18 לינק ישיר 

i have no msn messanger



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/12/2004 23:03 לינק ישיר 

make urself an account,its for free



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/12/2004 03:03 לינק ישיר 

look in taivo isis i send you my screen name



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > פילם לכבוד חנוכה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext