|
|
| נשלח ב-30/11/2004 03:33 |
|
| |
איינער ווייסט ווי מ'קען באקומען די ווידעא "אושפיזין" דא אין אמעריקע?
אדער בעסער ווי מ'קען עס דאונלאודן?
|
|
|
|
| נשלח ב-30/11/2004 03:42 |
|
| |
פון וואס רעדט זיך עס?
|
|
|
|
| נשלח ב-1/12/2004 18:04 |
|
| |
הפילם זה שלש שעות תמונות וג"כ קול ולא סתם תמונות רק זהו כמו בחיים אתה רואה בחוש המלחמות והפצצים בשעה שנתרחשו וקול שמסביר הכל באנגלית
וזה אתה רואה על סי די או דיווידי ובדיווידי רואים טובים יותר. רק במחשב או על דיווידי ודיווידי פלעיער
באנגלית this film is 3 hour long and its available on cd-rom and dvd and make
sure you have a cd-rom and/or a dvd drive or you can play the dvd on most dvd
players and its live moving images from the battles as its happening with a voice
explaining everything and the dvd is much more
clearer
|
|
|
|
| נשלח ב-1/12/2004 19:07 |
|
| |
איך האלט אינמיטן דאונלאדן "אושפיזין" פין אימיול סאיז זייער א גוטע פראגרעם
קענסט עס האבן ביי www.lionetwork.net
if you are using cable from cable vision DO NOT USE THE PROGREM bcz they know eyrything you download it dosent pay, i had allot of problems
but maybe i can send it to you
|
|
|
|
| נשלח ב-1/12/2004 20:55 |
|
| |
בבקשה אפשר ערקלערסטו ווי אזוי עס ארבעט איך האב גיטרייט אלע וועגען איך קען נישט דאונלאודען שעקויאך

|
|
|
|
| נשלח ב-1/12/2004 21:09 |
|
| |
what is your msn messenger screen name?
send it to me and i will help you
|
|
|
|
| נשלח ב-1/12/2004 21:18 |
|
| |
i have no msn messanger
|
|
|
|
| נשלח ב-1/12/2004 23:03 |
|
| |
make urself an account,its for free
|
|
|
|
| נשלח ב-2/12/2004 03:03 |
|
| |
look in taivo isis i send you my screen name
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|