בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

וואס איז געשען מיט דינסטאג?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-1/12/2004 06:12 לינק ישיר 
וואס איז געשען מיט דינסטאג?

דער היינטיגן דינסטאג פרשת וישב איז דורך און קיינער האט נישט געדענקט צו מאכן אויפמערקזאם דעם עולם אז היינט דארף מען זיך מער אבבאכט געבן וואס מ'שרייבט. אזוי ווי מ'האט זיך מקבל געווען אפאר וואכן צוריק.

לאמיר זיך נאך וואטשן ביז צום עלות השחר פון יום ד'.

דא איז דער דערמאנונג פון פאריגן דינסטאג:
http://masoret.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=1195522

תוקן על ידי - חלילה_וחס - 01/12/2004 6:30:02



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/12/2004 20:38 לינק ישיר 

דאס איז אלעס ווייל דשויבוי איז נישט דא.
אגב ווי איז ער טאקע??????



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/12/2004 20:41 לינק ישיר 

טעות

תוקן על ידי - aush - 01/12/2004 20:46:23



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > וואס איז געשען מיט דינסטאג?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext