|
|
| נשלח ב-8/12/2004 09:41 |
|
| |
און א גוטע שעה, אסאך אידישע נחת, ביז 120 יאר.
מ-ז-ל ט-ו-ב
|
|
|
|
| נשלח ב-8/12/2004 15:15 |
|
| |
מזל טוב
|
|
|
|
| נשלח ב-8/12/2004 15:49 |
|
| |
גם אני הקטן מצטרף לאחל לכבוד ידידינו המנהל החשוב ברכת מזל טוב לבבי, והנני לאחל לו שהזיווג יעלה יפה ויזכה לבנות בית נאמן בישראל בבני חי ומזוני רויחי, אמן.
|
|
|
|
|
| נשלח ב-8/12/2004 16:36 |
|
| |
מזל טוב! מזל טוב!
אסאך אסאך אידיש נחת, א קשר של קיימא, בנין עדי עד, דורות ישרים ומבורכים!
איך האף אז זי וועט דיר חלילה נישט שטערן פון אנגיין מיט דיין עבודת הקודש, צוצושטעלן פאר אידישע קינדער מכל טוב וכי טוב...
ואסיים מעין הפתיחה מזל טוב! מזל טוב!
|
|
|
|
| נשלח ב-8/12/2004 17:20 |
|
| |
מזל טוב ר' דזשובוי,
שיהי' קשר של קיימא ורב נחת לתפארת כולכם, תורה וגדולה במקום אחד.
און אויב דער טעם גן עדן פון ראש משפחה אי"ה וועט דיר אוועקנעמען צייט פון ניק ואשכול מענעדזשמענט, איז אויך נישט געפערליך, בעסער מיר זאלן זיך בענקן נאך דזשובוי ווי איידער...
שמחות, נחת און כל טוב עד ביאת הגואל.
|
|
|
|
| נשלח ב-8/12/2004 19:47 |
|
| |
מזל טוב, מזל טוב, מזל טוב. קענסט דיך נישט פארשטעלן וואספארא שמחה עס הערשט אינעם פארק.
יעצט פארשטיי איך ארוואס די ביסט געווארען דורכגעזיכט אין עירפארט, זיי האבן באמערקט אז די ביסט אויף א וויכטיגע מיסיע ארויסצושמאגלען א פצצה פון ישראל...
|
|
|
|
| נשלח ב-8/12/2004 20:28 |
|
| |
מזל טוב דזשובוי.
רב נחת פון אונז אלע.
מכל קצוי תבל!
איך וואלט פארגעשלאגן אז אלע חברי הפורום זאלן זיך צונויפנעמען און
קויפען א מתנה פאר
אונזער געליבטן מנהל הפורם מוה"ר ר' דשובוי.
אסאך נחת און דער בוכ"ע זאל העלפן אז דער זיווג זאל עולה יפה זיין און זאלסט בויען א בית נאמן בישראל מיט אסאך געלט און מזל.
|
|
|
|
| נשלח ב-8/12/2004 21:05 |
|
| |
אויך א מזל טוב פאר allnewspic

|
|
|
|
| נשלח ב-8/12/2004 21:15 |
|
| |
מזל טוב
און פשטידא ווי שטייט אין 'מסכת סנהדרין'
"קריינא דאיגרתא איהו ליהוי פרוונקא"
נו, שטעל דיר אהער, מאך א פעי פעל אקאונט, און עס וועט פיל ווערן שנעלער ווי די מיינסט
נו, הייבזשע אן
|
|
|
|
| נשלח ב-8/12/2004 21:54 |
|
| |
זינגטזשעט אלע יודעלעך.....
דזשובוי זאל לעבן א מזל טוב, אלע גולשים א מזל טוב, אלע יודן א מזל טוב און א מזל טוב,
נא, לעבעדיג, אלע צוזאמען.........
דזשובוי זאל לעבן א מזל טוב, אלע גולשים א מזל טוב, אלע יודן א מזל טוב און א מזל טוב,
מזל טוב דזשובוי ברוב שמחה ונחת,
באמת א שיינע חנוכה פרעזענט פאר אלע חברים.
|
|
|
|
|