| נשלח ב-8/12/2004 22:56 |
|
| |
שתזכה לבנות בית (פורום)נאמן בישראל
מזל מזל טוב !!!!!
|
|
|
|
| נשלח ב-9/12/2004 00:10 |
|
| |
מזל טוב!!!!! Jewboy אסאך אידיש נחת א קשר של קיימא ובנין עדי עד אמן דורות ישרים ומבורכים!
|
|
|
|
| נשלח ב-9/12/2004 03:45 |
|
| |
קורץ און שארף:
מזל טוב!
|
|
|
|
| נשלח ב-9/12/2004 03:54 |
|
| |
מזל טוב!!! מזל טוב !!!
עןד ישמע בערי יהודה ובחוצות ירושלים קול ששון וקול שמחה קול חתן וקול כלה.
תוקן על ידי - report4u - 09/12/2004 3:57:04
|
|
|
|
| נשלח ב-9/12/2004 05:19 |
|
| |
מזל טוב!!! מזל טוב!!! מזל טוב!!
איך האב עס צוגעשטיפט.... כ'האב כאטש נישט געשטערט
כ'האב געוויסט כ'דארף קומען אפטער אהער, אט קום איך נישט פאר א שטיק צייט, און דא האב איך פערפאסט אזא נייעס
דער עיקר, אויף שמחות!
|
|
|
|
| נשלח ב-10/12/2004 18:35 |
|
| |
mazel tov!!! to our great menahel JEWBOY!! it shouldn't happen again. (i know i'm latae but beter late than never)
תוקן על ידי - krepel - 10/12/2004 18:38:38
|
|
|
|
| נשלח ב-10/12/2004 21:26 |
|
| |
מזל טוב JEWBOY
|
|
|
|
| נשלח ב-12/12/2004 00:40 |
|
| |
jewboy
איזה הפתעה טובה!!!!
אך טוב וחסד ירדפוך.
|
|
|
|
| נשלח ב-12/12/2004 04:15 |
|
| |
מזל טוב!!! מזל טוב !!!
דער באשעפער זאל אייך העלפן אייער זיווג זאל עולה יפה זיין, ותזכו לבנות בית נאמן בישראל.
|
|
|
|
| נשלח ב-12/12/2004 04:18 |
|
| |

|
|
|
|
| נשלח ב-12/12/2004 05:11 |
|
| |
מזל טוב JEWBOY
תזכה לבנות בית נאמן בישראל.
|
|
|
|
| נשלח ב-12/12/2004 06:12 |
|
| |
מזל טוב ג'ובוי!!!!
מקוה שתזמין את כולנו לחתונה הגדולה.
|
|
|
|
| נשלח ב-12/12/2004 14:24 |
|
| |
מזל טוב, מזל טוב, מזל טוב,
|
|
|
|
|