| נשלח ב-9/12/2004 13:47 |
|
| |
ממקומך ניגון?
וואס זאגן די מבינים דא וועגן ארויפלייגען דעם ניגון "קדש" (אייזיק האניג - בהר המוריה), אויף ממקומך?
|
|
|
|
| נשלח ב-9/12/2004 18:06 |
|
| |
כ'בין א שטיקל מבין אויף נגינה אבער דער ניגון קען איך נישט, האסט אפשר א לינק וואו איך קען עס הערן?
|
|
|
|
| נשלח ב-10/12/2004 01:45 |
|
| |
It's the new Eizik Honig , I can't find a clip online.
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|