פיתרון לנושא של אלימות כלפי צוותי מד''א?
מצורף קובץתודה למשה על הכתבה...
היום ב11:00 יצא ביפר שאומר: "מד"א מוקד ארצי:עובדי מגן דוד אדום הנתקלים גם הם בתופעת האלימות כלפי הצוותים המטפלים, מביעים סולידריות עם רופאי מערכת הבריאת בישראל וכאות הזדהות עם מאבקם למיגור תופאת האלימות, יפעילו הצוותים באמבולנסים של מד"א צפירת הזדהות ואורות אדומים היום בשעה 12:00 למשך 15 שניות. אלי בין"
בהמשך היה הסברים שמבקשים לעמוד בצד ומי שבנסיעה דחופה שימשיך כרגיל וכו'....
זה הדרך?
לדעתי לא!
בזמן צפירת ההזדהות הייתי ברחוב ר"ע ב"ב ועבר לידי אמבולנס בנסיעה רגילה, הנ"ל עומד יפה בפקק... ופתאום... סירנה!
כולם פינו לו מקום אבל הוא נשאר....
דיברתי עם כמה נהגים מסביב והסברתי להם מה כאן קורה....
והתשובה שקיבלתי...
"עד היום ידעתי שאמבולנם בסירנה זה חולה מסוכן וזזתי... היום אני כבר יחשוב פעמיים...."
"תתביישו אין לי אמון בכם..."
"חוצפה, אני לאמנולנס לא זז יותר..."
כמובן שהתגובות לא במקום... אבל לדעתי זה לא היה צריך להיות.
בתמונה: האמבולנס היום בר"ע:

|
|