בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ת.ד דרכים בליל שבת....

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-12/12/2004 23:53 לינק ישיר 
ת.ד דרכים בליל שבת....

ביום שישי 11.12.04 בשעה 04:50 בערך נהג צעיר ברכבו,כאשר הגיע למושב באזור מגורו מתגורר בצפון הנגב מסיבה שאיני ברורה(שיכרון או עייפות כנראה) התנגש בעוצמה רבה בעמוד חשמל.
צוות אט"ן 19נתיבות שהוזנק למקום טיפל בפצוע והעביר אותו במצב קשה מאוד לביה"ח סורוקה שהוא מונשם עם פגיעת ראש.
לצערינו הצעיר נפטר לאחר כמה שעות בביה"ח.
יהי זכרו ברוך.
והלוואי ויגמרו כבר התאונות דרכים!
לצערינו בסופ"ש היו תאונות רבות בדרום הארץ.
צריך להלחם בכל הכוח בתאונות!!



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ת.ד דרכים בליל שבת....
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext