בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ת.ד. קשה אמש בת"א

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-13/12/2004 15:39 לינק ישיר 
ת.ד. קשה אמש בת"א


אמש, סמוך לשעה 18:50 רכב פרטי מוסג יונדאי נהוג בידי ילידת 1966 תושבת תל אביב שנע ברחוב חיים לבנון בתל אביב ממערב למזרח, סמוך לכניסה למוזיאון הארץ פגע בהולך רגל שעבר במעבר חצייה בכיוון נסיעת הרכב מימין לשמאל.

הולך הרגל בן 78 תושב תל אביב נפגע באורח קשה, פונה לבי"ח איכילוב.



בתמונה: הרכב הפוגע. ניתן לראות 'עכביש' על החלון מימין.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/12/2004 01:19 לינק ישיר 

בתמונה??????????



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ת.ד. קשה אמש בת"א
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext