בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

הילף און Windows 2000

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-13/12/2004 23:50 לינק ישיר 
הילף און Windows 2000

איך זעה צומאל ווי דער עולם קאפירט אריין א גאנצע screen איך געדענק אז די טעמע איז שוין אמאל געווארן אויסגעליפטערט דא אויפן פארק.

ווער ס'געדענקט ביטע העלפן



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/12/2004 02:12 לינק ישיר 

אויב איך געדענק גוט (איך האב עס שוין לאנג נישט גענוצט)
Shift + Print Screen



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/12/2004 03:12 לינק ישיר 

אז מען טוט CTRL + Print Screen
גייט דער בילד אריין אין קליפבארד, מאכט אויף word אדער paint אדער וואס איר ווילט, און מאכט א paste, וועט עס אריין קומען. האט עס געארבעט?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/12/2004 04:57 לינק ישיר 

PrintScreen איז פאר די גאנצע סקרין.
ALT + PRINTSCREEN איז צו קאפירן נאר די ווינדאו וועלכע מען ארבעט.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > הילף און Windows 2000
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext