בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

כמה תמונות ממסיבת חנוכה ב"גני הדקל"

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-14/12/2004 01:31 לינק ישיר 
כמה תמונות ממסיבת חנוכה ב"גני הדקל"
מצורף קובץ


מסיבת חנוכה רבת רושם נערכה למתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן ובני משפחותיהם. המסיבה שנערכה באולמי "גני הדקל" המפוארים בב"ב, כללה ארוחת ערב חלבית עשירה ואיכותית (בין היתר באדיבות "שטראוס מהדרין"), הופעת אומנים, הגרלות והפתעות רבות.
במהלך הערב אף הושק אופנוע חדש רב-תכליתי.

- - -

את הערב כיבדו בהשתתפותם:

הרה"ג רבי שמואל אליעזר שטרן שליט,א רב הארגון, אבד"ק "חוג חתם סופר" ורב מערב העיר ב"ב.
(מדבריו: "זה מפליא לראות את יראת השמים של החברים, המשתיתים את הליכותיהם על ההלכה הצרופה, ואינם מוותרים על קוצו של יו"ד")

מר אבי זוהר מנכ"ל מד"א
(מדבריו: "אתם משמשים כדוגמא לשאר אזורי הארץ, במסירות ובמקצועיות שלכם")

הרב חנניה צ'ולק יו"ר אגודת "עזר מציון"
(מדבריו: "אני משתומם בכל פעם מחדש ממסירותכם הבלתי נלאית, ובאתי לכאן לומר – יהא חלקי עמכם")

הרב אשר שלומוביץ מנכ"ל מתנדבי "הצלה" גוש-דן

מר אלי יפה מתאם פעולות ההתנדבות במד"א

מר ישראל פישר עוזר וסגן מתאם פעולות ההתנדבות במד"א

מר דובי מייזל אחראי כוננים ארצי במד"א

הרב ראובן סקלאר יו"ר אגודת "חיים לילד"

הרב אברהם רובינשטיין סגן ראש העיר וחבר מועצת עיריית בני ברק

הרב יהודה הבר חבר מועצת עיריית בני ברק

מר חיים סגל אחראי מוקד אזור דן

מר ארז מלמד פאראמדיק ומדריך בכיר בתחנת מד"א ר"ג

מר אילן מועלם אחראי לוגיסטיקה בתחנת מד"א ר"ג

מר חזקי פריד קצמ"ש בכיר במוקד אזור דן

ואחרונים חביבים עשרות מתנדבי "הצלה" גוש-דן, שהגיעו יחד עם בני משפחותיהם, מהערים: בני ברק, תל אביב-יפו, רמת גן, גבעתיים וגבעת שמואל.

- - -

את הערב הנחה בכשרון רב הרב משה דוד רוזנפלד חבר הנהלת הארגון.

- - -

בהשקת האופנוע החדש של מפקד יחידת האופנועים מרדכי עמאר, התכבדו הרב שטרן, מר יפה, מר פישר ומר מייזל.

- - -

הפתעת הערב הגיעה מכיוונם של אנשי מד"א היקרים (קבוצת מפ"ה המנויה לעיל), שעדים למסירותם ומקצועיותם של מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן, וכדי להביע במקצת את הערכתם הרבה החליטו להעניק ברוחב ליבם 2 לייפ-פאקים (500) חדשים, בהם זכו המתנדבים ליאור קורח (צפון ב"ב) ויהודה לונדנר (דרום ב"ב).

- - -

לאחר דברי הברכה של המכובדים והסעודה החגיגית, הועלתה הצגה אומנותית "מלאך עם תסמונת דאון" של האומנים עופר ודקל.

- - -

לקראת סיום הערב, נערכה הגרלה יוקרתית על מוצרים איכותיים, אשר זיכתה את כולם בשי חגיגי נאה.

- - -

את הערב הנעימו בקולם הערב המתנדבים היקרים אברהם הרשטיק ואברהם עקשטיין, בליווי תזמורת.

- - - - - - - -

כן, אז זהו תמצות קצר ובלתי ממצה, מהתכנים של אותו ערב מהנה.
לא באנו כאן לפרט את האווירה החמה והמלכדת, והתחושה הייחודית לה היו שותפים המתנדבים ואשר כמובן ייחודית למתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן.
כי מי שלא היה – הפסיד!


ותודה רבה למנחם 410 על התמונות, שנותנות לנו להיזכר מהרגעים היפים.

- - -

'תיבת' האופנוע, על רקע ההופעה האומנותית.


תוקן על ידי - הצלה_דן - 19/12/2004 17:02:24



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/12/2004 01:33 לינק ישיר 

מצורף קובץ

מנכ"ל הצלה מבטיח שכולם יהיו מרוצים....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/12/2004 01:34 לינק ישיר 

מצורף קובץ

האופנוע....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/12/2004 01:34 לינק ישיר 

מצורף קובץ

המתנדב היקר הרשטיק [אח של...]



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/12/2004 01:36 לינק ישיר 

מצורף קובץ

מנחה הערב המתנדב [היקר כבר אמרנו?]
רוזנפלד



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/12/2004 01:37 לינק ישיר 

מצורף קובץ

חלק מהקהל..



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/12/2004 01:38 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אלי לוינשטיין "הענק" זכה ב.......... כובע.


נראה טוב?!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/12/2004 01:40 לינק ישיר 

מצורף קובץ

מורידים ת'אופנוע מקומה שלישית....


ארלה..



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/12/2004 01:40 לינק ישיר 

מצורף קובץ

הכל תקין!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/12/2004 01:41 לינק ישיר 

מצורף קובץ

תתחדש מוטי...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/12/2004 02:45 לינק ישיר 

בתמונה של חלק מהקהל אני רואה הרבה ילדים ונשים מה לא היה מחיצה ? או וי ...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > כמה תמונות ממסיבת חנוכה ב"גני הדקל"
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext