בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

א נייעם שטיין!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-16/12/2004 23:31 לינק ישיר 



טהרו את מקדשיך ובנו את קיר היכלך


הוחזרה עטרה ליושנה, מצבת השייש סביב "אבן הפינה" שהניח כ"ק אדמו"ר במו ידיו בי"ז אלול ה'תשמ"ח, נבנתה מחדש, לאחר שפורקה וחוללה לפני כחודש, בצורה חזקה יותר והושמה אחר כבוד במקומה.
כזכור, לפני כחודש החלה פרשייה כאובה, שזעזעה את ציבור חסידי חב"ד בעולם כולו.
בסביבות שנת ה'תשנ"ה, כשהסתיימו השיפוצים והבנייה ב770, הונחה אבן הפינה בקיר החיצוני של 770 עם כיתוב המסביר את קדושתו וחשיבות של האבן שהביח כ"ק אדמו"ק בעצמו.
כמה שנים לאחר מכן, באישון ליל, הגיע למקום ל.י.ק. ובמכשיר חשמלי חד מחק באכזריות את תוארי הכבוד המצורפים לשמו של הרבי. הפעולה החמורה עוררה גלי מחאה אך לא נעשה גל צעד בכדי להסיר את החרפה.
לפני כחודש, לאחר שזממו זאת חודשים רבים, שוב באישון ליל, חברה לה קבוצת בריונים והרסה את קיר האבן במטרה להניח מצבת אבן חדשה ען כיתובים תמוהים הגורמים לחילול ה' ולביזוי שמו הקוה"ט של הרבי.
יו"ר אגו"ח העולמית הרא"י שמטוב שעבר במקום בהשגחה פרטית, הזעיק למקום את ידידו הרח"י קרינסקי, מזכיר כ"ק אדמו"ר, ויחדיו הזעיקו את כוחות השיטור העירוניים, שעצרו מיד את הבריונות הנפשעת, ונטלו עמם שניים שהתפרעו אל בית המעצר.
לאחר נסיונות מספר שהופרעו ע"י אותה קבוצת בריונים, ולאחר נסיון דמה כושל של א' מאנ"ש שפעל על דעת עתמו להציב אבן "פושרת", היום "זאת חנוכה" הוחזרה עטרה ליושנה.
בשעות הבוקר המוקדמות הוצבה מחדש מצבת האבן במקומה הראוי. אבל את ההתפרעות ההמונית ששולהבה על ידי נואם מסית בתוך 770, ואת הבזיון וחוסר הצניעות המשווע שהתחולל במקום, לא דמיינו לעצמם אפילו השוטרים הלא יהודיים. לאחר סיום התפלה המרכזית ב770, עת בחוץ עמלו הקבלנים להשלים את בניית האבן מחדש, עלה אל בימת הקריאה נואם מסית בשם ש.ז.ל. מפלטבוש ושלהב את הקהל לצאת למחות ולהסתער על כוחות השיטור ועל העוסקים במלאכה.
אברכים ובחורים עטורי טליתות ותפילין, הפסיקו את תפלתם ויצאו החוצה במטרה להתעמת עם השוטרים.
גם קבוצת נשים, יצאה למרבה התדהימה מעזרת הנשים, והתערבבה בחוסר צניעות משווע בין הקהל כשהם צועקים משתוללים ומתפרעים.
האוירה התחממה כשגבר נשוי המוכר באירועים כגון אלו קפץ אל תוך מתחם המחסומים המשטרתי, והחל להפליא את מכותיו בשוטרים ששמרו על הסדר הציבורי. וכאילו זה לא הספיק, במחזה שלא ייאמן, דילגה ממרומי רחבת העזרת נשים, אשה הלוקה בנפשה אל תוך הקהל המתעמת עם השוטרים, ונשכבה על הארץ . השוטרים ההמומים מהחוצפה מהבריונות ומחוסר הצניעות שחצה כל גבול, העבירו אותם אל ניידות המשטרה הסמוכות.
הקהל המשולהב צילם את האירוע, ומייד פרסם זאת תוך הערמת שקרים וזיופים. השוטרים במקום, מחוסר אונים, הפעילו כוח מתון כדי להרגיע, כמה מהנוכחים שהתעמתו אתם בצורה פיזית נעצרו לחקירה.
רבים בשכונה, ובעולם כולו, נשמו לרווחה על כך שסוף סוף הוחזר הסדר על כנו


http://www.col.org.il/show_news.asp?8819





דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-16/12/2004 23:45 לינק ישיר 

SEE, WHAT DID I TELL YOU, YONES WAS THERE!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/12/2004 00:04 לינק ישיר 

770 אין נאכאמאל 770 ..."חמור בלי דעת" איז בגימטריא במכוון 770 אין די ראשי תיבות איז חב"ד



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/12/2004 00:33 לינק ישיר 

און פאץ בן(אדער בת) פאץ איז בגימ' פונקט 4851!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/12/2004 01:23 לינק ישיר 

צבי
און וואס איז דער רבי נבגכ"מ געווען א באק א שטריק אדער סתם א פראפעסער?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/12/2004 02:11 לינק ישיר 

בארא

נעם עס נישט צום הארצען, איך האב טאקע באליידיגט דיין רבי'ן, אבער וואס קען מען טוהן אזוי זעהען אויס היינטיגע גוטע אידן (אהן שטודירען)



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/12/2004 04:49 לינק ישיר 

עס בלייבט איבער צו ווארטן אויב די אנטי-משיחיסטען וועלן נעמען סקאט מאללען פאר לאיער, ווייל די משיחיסטען האבן גענומען פאר א לאיער זשעף באס, וואס איז יעצט די לאיער פאר די ארונים.

עס ווענדט זיך אויך ווער די ריכטער וועט זיין



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/12/2004 06:33 לינק ישיר 

צבי
איך האב נישט געוויסט אז די האלסט דיך גרויס מיט דיין רבינס שטאדירען, ווי איך ווייס האבען די לובאבס פרובירט צו פארשווייגען דעם ליאזנער.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/12/2004 16:59 לינק ישיר 

די סיבה וואס די לויובאוויטשער האבען בכח אראפגענומען דעם ליאזנער'ס ספר וועגען חב"ד פון מארק, איז געווען בעיקר וועגען דעם בילד ווי דער רבי גייט מיטן בלויזער קאפ אין אוניווערסיטעט.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/12/2004 17:34 לינק ישיר 

MERKOS L'IYONEI CHINUCH, INC
v.
SHARF,MENDEL
SUPREME COURT
KINGS COUNTY
Index Number: 40288/2004
Case Status: ACTIVE

Plaintiff(s): MERKOS L'IYONEI CHINUCH, INC
Defendant(s): SHARF,MENDEL YAACOV THALER, BENTZION FRISHMAN & JOHN DOE 1-30

This OTHER case is a civil action for NON-MONETARY RELIEF. The action is currently assigned to Judge IRA HARKAVY. The court considers this case to be a STANDARD case.

On December 10, 2004, a Request for Judicial Intervention (RJI) was filed with the Clerk's Office in connection with THE FILING OF AN ORDER TO SHOW CAUSE and was assigned to ORDER TO SHOW CAUSE PART. Based upon this filing date, the court's Standards and Goals for the timely disposition of this case indicate that the Note of Issue (NOI) should be filed by December 10, 2005. The court expects all matters of this case to be concluded by March 13, 2007.


As of the current date, the court has no record of a Note of Issue (NOI) being filed in this case.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/12/2004 20:04 לינק ישיר 

epstein
you sound like Menashe Fulop
it's a passport pic, and I can show you 50 other rebbes that have the same thing



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/12/2004 22:20 לינק ישיר 

צבי
זיי נישט בייז, איך האב דיך נישט געמיינט. וואס שפרינגסטו אזוי?

אדרבה ווייס מיר א בילד פון נאך איין רבי מיט א הוילער קאפ.

אגב איך האב גארנישט קעגען לויובאוויטש, איך האב נאר פארציילט פארוואס די חבדסקער'ס האבען געוואלט הארגענען ליאזני רבי אויף טויט.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-20/12/2004 03:21 לינק ישיר 

א יעדער יושר טראכטען'דיגער מענטש דארף גיבען גערעכט די משיח'יטן!!

זיי האבען געטריקען דעם 'וויין' פון דעם רבי'ן, יאהרן לאנג. ער האט דאך זיי אהן גע'שיכור'ט מיט אט די משוגעת.
פון "we want moshiach NOW!"

איז דען פארהאנן 'טאהש'ער אדער 'ספינקא' אדער בעלזער משיחיסטן??

פון ווי זענען די לובאוויטשער משיחיטען אראפ געפאלען?

א וואלקן האט זיי געברעגט קיין 770 פון אפריקה??

ניין די זענען זיינע אייגענע פירות!!

און זיי זענען 100% גערעכט!

אלע פיין שמעקערס פון לובאוויטש וואס שפירען זיך מחוץ למחנה ישראל ווילען זיך שיין מאכען אין לייקענען דעם אמת

אלף 'גוטניק'ס וכיוצא בו לא יועילו!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-20/12/2004 19:06 לינק ישיר 


חמור = 254
בלי = 42
דעת = 474
-----------------
סך הכל 770

איו די ראשי תיבות איז חב"ד



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-20/12/2004 21:11 לינק ישיר 

YOHCEE
איז דאס אן אפיציעלער אלעוועלטליכע אגודת ישראל PRESS RELEASE?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > א נייעם שטיין!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 3 לדף הבא סך הכל 3 דפים.

bholext
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.