אין דער משיחיסטישער סייט CHABAD.INFO זאגט אז COL זענען שקרנים אין טוישען די מעשה יעדע מינוט אין באשולדיגען הרב קרינסקי מיט מסירה.
http://www.chabad.info/index.php?url=article_he&id=8477
להעמיד דברים על דיוקם: על סופרים משונים...
סופרים משונים שמשנים את גרסתם כל כמה דקות...
מזה תקופה ארוכה משמש אתר COL בימה להסתה נגד ציבור אנ"ש והתמימים המאמינים באמונה טהורה בשיחותיו של הרבי מלך המשיח וממשיכים לקיים את הוראות הרבי ולהפיץ את בשורת הגאולה למרות ההעלם וההסתר. עורכי האתר מנצלים את המדיה שבידיהם על מנת לסלף עובדות ולהלעיט את קוראיהם בשקרים וכזבים שאין להם קשר למציאות.
לאחרונה, בפרשת אבן השיש ברחבת הכניסה ל-770 חצו מנהלי האתר גבולות חדשים, ומאתר השמצה ולכלוך בסגנון בוטה, הפכו לאתר העומד בשירות המוסר חיים יהודה קרינסקי, כאשר פירסמו את כל הפרשייה בצורה מסולפת המציגה את קרינסקי כאדם הדואג כביכול לכבוד ליובאוויטש.
קרינסקי נהנה מאוד מהשירות החינמי (?) שהעניקו לו עורכי האתר, ולפי עדות שקיבלנו מאחד העסקנים שמעורב בפרשייה, באחת הפגישות עם ראשי המשטרה בקראון הייטס, סיפר אחד הקצינים הגבוהים כי אנשי קרינסקי הסבירו לו שהוא יכול לקבל את כל החומר ה"מרשיע" באתר COL המתורגם גם לאנגלית...(עד כדי כך שבפועל, הופיעו הדפים והתמונות שהודפסו מהאתר הנ"ל כראיות בתיקי התביעה נגד הבחורים שנעצרו) בכך הפך האתר להיות כלי יעיל בידיהם של המוסרים.
הערב מתברר עד כמה עמוק הקשר בין עורכי האתר למוסר וחברתו:
בשעה שמונה בערב התפרסמה באתר תגובת מערכת COL לאירועי היום במהלכו השליך קרינסקי לכלא את שליח הרבי, הרב זלמן ליברוב. כפי הנראה, הבין כתב האתר בניו-יורק שהגולשים יתקשו לקבל שוב את התמונה המעוותת שהוצגה עד היום, כאשר רואים כולם להיכן מובילים הדברים, וכך שפשנו עיניים וקראנו כתבה החתומה על ידי "מערכת COL בארה"ב", בה מבכים עורכי האתר את מעצרו של הרב ליברוב, מדגישים שהוא ביקש למחות בדרכי שלום וללא אגרסיביות, וקוראים לאנ"ש להביע את המחאה על המעצר.
כנראה שהכתבה מאוד לא מצאה חן בעיני המוסר וחבורתו. לא חלפה שעה, והנה אנו שומעים זמירות אחרות: ליברוב כן הסית להסתער על כוחות השיטור, ואנ"ש מוחים על מעשיו, ולא על מעצרו, ובכלל - הוא אשם...
ואם להתייחס לגופם של דברים על מנת להעמיד דברים על דיוקם, הרי כל מי שהיה ב-770 יכול להעיד שהרב ליברוב הדגיש חזור והדגש כי המחאה חייבת להעשות בדרכי נועם ובדרכי שלום, ובוודאי שלא הסית "להסתער על כוחות השיטור".
גם טענתם שהאשמתו של הרב ליברוב אינה קשורה לקרינסקי וחבורתו, שכן "המשטרה הציבה בגגות הבתים מסרטות וידאו משוכללות" - שקרית לחלוטין. לדברי השוטרים הם קיבלו את סרט הוידאו מאנשיו של קרינסקי.
הם כותבים שהשוטרות הוכו עד זוב דם, ואחת מהן עדיין מאושפזת בבית הרפואה - דבר שאין לו שחר. אין אף שוטרת שנמצאת כעת בבית רפואה בעקבות המהומות ליד 770.
בהמשך הם אף כותבים, שתלמידי התמימים ב- 770 ביטלו את סדרי הלימוד ויצאו למחות על המעצר הברוטלי - מעשה שלא היה ולא נברא, ללא שום קשר למציאות...
אם נדרש לכל השקרים והכזבים שנוטפים באתר ההשמצה - נמלא ספר שלם... אבל די בשינויים שהם עצמם עשו, כדי להעיד על הכלל: אתר מלוכלך שפועל בהתאם לאינטרסים של מוסרים שפלים.
ובל נשכח שכל המתרחש נעשה בשעה ששליח הרבי מלך המשיח, הרב זלמן ליברוב - אב לשמונה ילדים, יושב ומבלה את זמנו ב...תא המעצר ה"י. ילדיו הקטנים יושבים בשעה זו וממררים בבכי על גורל אביהם.. והכל באחריותו של המוסר השפל קרינסקי וחבר מרעיו שרוקדים באכזריות מאוסה על דמם.
מי מחליט על אופי הכתבות? המערכת או המוסר קרינסקי?