| נשלח ב-19/12/2004 18:09 |
|
| |
מחר: טקס הסמכה לחוליית בכירים נוספת
זוכרים שדיווחנו לכם על סיום קורס חובשים בכירים במד"א ת"א, ובהם קבוצה נבחרת של מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן?
אז זהו. לאחר סיום סדרת ההשתלמויות ע"י כל חניכי הקורס, יתקיים מחר טקס ההסמכה לבוגרי קורס חובשים בכירים, במרכז מד"א בת"א בשעה 18.00, בהשתתפות בכירי מד"א ובכירי הקורס.
כזכור, הועבר הקורס ע"י הפאראמדיק המהולל והמדריך הבכיר מר אורי אוחיון (תחנת ת"א), הידוע בכושרו הריטורי והיכולת המדהימה שלו להעביר את החומר בצורה מוחשית, דבר שמקנה לחניכים את החומר בצורה טובה מאד. ואכן, חברים מספרים, כי מקצועיותם של אותם חובשים בכירים במקרי חירום הינה גבוהה ביותר, והם עצמם תורמים מידיעותיהם לחברים הנמצאים עמם באותו אירוע.
בין שמות החובשים הבכירים החדשים, אנו מוצאים את:
• ישראל רוסט
• שמואל אביצור
• נחום נחמיאס
מתל-אביב
• מרדכי עמאר
• צבי רודיך
• אהרן מור-מסינגר
מבני ברק
ועוד רבים וטובים מעובדי ומתנדבי מד"א.
חבר'ה, עלו והצליחו!
|
|
|
|
| נשלח ב-24/12/2004 12:08 |
|
| |
בדרך כלל אני לא מתארח בפורום הזה אבל אני יכול להבטיח לכם שבשעות הפנאי אני קורא כאן הרבה את האשכולות כמו כל מי שמתנדב במד"א הצלה. (מתי כבר יהיה פורום אחד ולא נצטרך לקפוץ בין 4 פורומים.... סתם סתם)
הסיבה שאני כותב דווקה באשכול זה, היא מכיוון שבאזורנו עומד להיות ג"כ טקס לחובשים בכירים (אזור שרון) ונורא מענין אותי האם יש מישהו במרכז מד"א וכמו"כ בהצלה שדאג שלטכס כל בוגר של הקורס יקבל סט מדים כולל אפוד שכתוב עליו "חובש בכיר" וכמובן גם תעודה חדשה.
מענין אותי איך זה נעשה אצלכם, האם יש גם לי מה לצפות או שלא כדאי שאתאכזב מלכתחילה ?
|
|
|
|
| נשלח ב-26/12/2004 16:19 |
|
| |
יקירי מר מגן דוד, שלום רב!
ראשית, ברכות לרגל הסמכתך הקרובה כחובש בכיר.
מבירור שערכתי עולה, כי טקס ההסמכה נערך במד"א ת"א, בהשתתפות: מר אבי זוהר מנכ"ל מד"א, ד"ר פייגנברג ובכירים נוספים מאגף רפואה, אלי יפה ובכירים נוספים ממפ"ה, אישים ממחלקת הדרכה, מנהלי אזורי דן, איילון וירקון, וכמובן בוגרי הקורס.
בסיום הטקס חולקו לכל אחד מ'הבכירים', כדלהלן: אפוד "חובש בכיר", חולצת מד"א עם פס כחול, סוודר/סווצ'ר עם פס כחול, תעודה מהודרת בחתימתם של ד"ר פייגנברג ומר נתן קודינסקי, 10 טבליות אספירין + פרוטוקול אספירין + טופס דיווח על מתן אספירין.
(במאמר מוסגר רק ניתן לציין, כי המידות של הסווצ'רים שחולקו (M), לא התאימו לרבים ממסיימי הקורס, ועליהם להחליפם. אולי כדאי שאצלכם יערכו לפני האירוע 'משאל מידות').
להתראות ולהשתמע, וברכת הצלחה בתפקיד ובמקצוע...
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|