באנו לחלוק כבוד אחרון למנהיג"
אורי אבנרי, ראש 'גוש שלום', והרב משה הירש, מנהיג 'נטורי קרתא', עמדו בראש משלחת שהגיעה לאזכרה לציון 40 יום למותו של ערפאת. אבנרי: "שרון משקר לעם הפלשתיני".
22/12/04 08:59
מאת: נועם שרביט
משלחות של פעילי תנועת השמאל 'גוש שלום' ושל הזרם האנטי-ציוני העיקרי ביהדות האורתודוקסית, 'נטורי קרתא', השתתפו (יום ג', 21.12.04) באזכרה במלאת 40 יום למותו של יו"ר הרשות הפלשתינית, יאסר ערפאת, שהתקיימה ברמאללה.
בראש המשלחת החרדית של 'נטורי קרתא' ("שומרי העיר"), עמד הרב משה הירש, שהיה "השר לענייני יהודים" של הרשות הפלשתינית, ואף היה חבר המועצה הלאומית הפלשתינית של אש"ף. נציין כי אגף המודיעין של צה"ל חשף לפני כמה חודשים, כי במהלך מבצע "חומת מגן" נתגלו מסמכים המעידים כי ערפאת נהג להעביר סכומי כסף גדולים לרב הירש, על-בסיס קבוע, עבור "הוצאות פעילות".
נטורי קרתא: מפגינים נגד ישראל והציונות בכל העולם
אנשי 'נטורי קרתא' אינם מכירים במדינת ישראל, וסבורים כי הקמתה היתה התגרות באומות העולם והפרת אחת משלוש השבועות שהשביע אלוהים את ישראל - "לא תעלו בחומה". לדבריהם, הקב"ה הוא שיקים את מדינת ישראל, שתהיה מדינת הלכה כמובן, רק לאחר בוא המשיח. לכן, רוב אנשי הקהילה גרים בחו"ל ורק מיעוט מהם גר בישראל ומרוכז בשכונת "מאה שערים" בירושלים.
חלק מאנשי הקהילה מפגינים נגד הציונות ונגד ישראל בכל הזדמנות אפשרית ובכל מקום בעולם. בזמן הדיונים על חוקיות גדר ההפרדה בהאג, הפגינו אנשי הקהילה נגד ישראל בשערי בית הדין הבינלאומי.
http://news.msn.co.il/news/Internal/Internal/200412/20041222065200.htm
 |
|
|