בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

משה הירש רעכט אפ 40 טעג פון אראפאט

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-22/12/2004 05:10 לינק ישיר 
משה הירש רעכט אפ 40 טעג פון אראפאט
מצורף קובץ

לכבוד 40 טאג פון ווען נשמת אראפאט עלה בסערה השמימה, איז דער עולם בראשם פון משה הירש ארויס צום פעלד.






דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/12/2004 05:20 לינק ישיר 

ווי נישט איז ער א גרויסער רבי.

קוק ער האט לכה"פ דריי גבאים אונטער אים.

נישט קשה.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/12/2004 19:00 לינק ישיר 

באנו לחלוק כבוד אחרון למנהיג"



אורי אבנרי, ראש 'גוש שלום', והרב משה הירש, מנהיג 'נטורי קרתא', עמדו בראש משלחת שהגיעה לאזכרה לציון 40 יום למותו של ערפאת. אבנרי: "שרון משקר לעם הפלשתיני".

22/12/04 08:59
מאת: נועם שרביט


משלחות של פעילי תנועת השמאל 'גוש שלום' ושל הזרם האנטי-ציוני העיקרי ביהדות האורתודוקסית, 'נטורי קרתא', השתתפו (יום ג', 21.12.04) באזכרה במלאת 40 יום למותו של יו"ר הרשות הפלשתינית, יאסר ערפאת, שהתקיימה ברמאללה.

בראש המשלחת החרדית של 'נטורי קרתא' ("שומרי העיר"), עמד הרב משה הירש, שהיה "השר לענייני יהודים" של הרשות הפלשתינית, ואף היה חבר המועצה הלאומית הפלשתינית של אש"ף. נציין כי אגף המודיעין של צה"ל חשף לפני כמה חודשים, כי במהלך מבצע "חומת מגן" נתגלו מסמכים המעידים כי ערפאת נהג להעביר סכומי כסף גדולים לרב הירש, על-בסיס קבוע, עבור "הוצאות פעילות".

נטורי קרתא: מפגינים נגד ישראל והציונות בכל העולם

אנשי 'נטורי קרתא' אינם מכירים במדינת ישראל, וסבורים כי הקמתה היתה התגרות באומות העולם והפרת אחת משלוש השבועות שהשביע אלוהים את ישראל - "לא תעלו בחומה". לדבריהם, הקב"ה הוא שיקים את מדינת ישראל, שתהיה מדינת הלכה כמובן, רק לאחר בוא המשיח. לכן, רוב אנשי הקהילה גרים בחו"ל ורק מיעוט מהם גר בישראל ומרוכז בשכונת "מאה שערים" בירושלים.

חלק מאנשי הקהילה מפגינים נגד הציונות ונגד ישראל בכל הזדמנות אפשרית ובכל מקום בעולם. בזמן הדיונים על חוקיות גדר ההפרדה בהאג, הפגינו אנשי הקהילה נגד ישראל בשערי בית הדין הבינלאומי.

http://news.msn.co.il/news/Internal/Internal/200412/20041222065200.htm





דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/12/2004 22:02 לינק ישיר 

yeedle
צוויי זענען זיינע זין!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-23/12/2004 08:17 לינק ישיר 

און דער דריטער איז א נעפיו זיינער, ר' אברהם יעקב עפשטיין'ס זון, דאס אז אלץ בלייבט אין די משפחה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/12/2004 21:42 לינק ישיר 

זיי צוטיילן אראפט'ס טשעקלעך אין די משפחה, אין זוכען נישט קיין פרישע שותפים.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/12/2004 01:10 לינק ישיר 

מצורף קובץ

איינער ווייסט אפשר מי הוא זה ואיזה-ו?





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > משה הירש רעכט אפ 40 טעג פון אראפאט
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext