מי שברצונו להשתתף באמירת תהלים יכול לעשות זאת בביהמ"ד באבוב
שמו המלא הוא נפתלי צבי בן בלומא רחל
נשלח ב-29/12/2004 19:39
מה המצב עם כ"ק?
על מה הכניסו אותו לבית החולים?
נשלח ב-29/12/2004 21:41
אז מען רופט אהן מיימאנעדיס זאגן זיי קריטקיל באָט סטעיבל
נשלח ב-29/12/2004 21:57
דישי....
........
הרי כל הזמן שרבינו היה בבית . המצב נקרא "קריטי ויציב".
השאלה האם הדלקת שיש לו (כך לפחות שמעתי פה בירושלים) דירדרה את מצבו ?
ואגב. איפה בדיוק יש לו דלקת ?
נשלח ב-29/12/2004 22:51
זיין דקטור איז אויף vacation אין ער האט קריגען pneomonia האט מען יהם גינימען אין שפיטהל.
נשלח ב-30/12/2004 06:36
אין זיין בלוט דרוק איז געגאנגען ארויף אין אראפ. דאס האט זיך שוין סטעביליזירט.